Білім берудің негіздері

Білім берудің негіздері
Кокимбаева Айнур Амзекуловна, Химия сабақтарында жаңа ақпараттық коммуникативтік технологиялар


Химия сабақтарында жаңа ақпараттық коммуникативтік технологиялар

Мақала авторы: Кокимбаева Айнур Амзекуловна
Жұмыс орны: Тараз қаласы, Ақыртөбе орта мектебі
Лауазымы: Химия пәні мұғалімі
Жариялану мерзімі: 11.01.2017


Химия сабақтарында жаңа ақпараттық коммуникативтік технологиялардпайдалана отырып, оқушылардың танымдық қызуғышылығын дамыту

Химия пәні мұғалімі:

                                                                                                 Кокимбаева А.А

Орта білім беру жүйесін ақпараттандырудың мемлекеттік бағдарламасының бірі-оқыту процесін ақпараттандыру.Сол себептен оқушыға тереңде әлемдік деңгейге май білім беруде ақпараттық коммуникативтік технологияларды қолдануымыз –өмірдегі өзекті мәселе.

Зерттеу жұмысьарына қарағанда  оқушының білім алуға деген ықыласы белгілі бір дағдылар мен қабілеттілікті қажет етеді.Сондықтан да сабақ процесінде белгілі дағды мен қабілет қалыптасу арқылы танымдық қызығушылық пайда болады.Осындай танымдық күштің нәтижесінде  пайда болған қазіргі компьютерлік құралдар-адамның жасанды нәтижесі бола отырып  адамды көптеген қиындықтан құтқаратын көмекші де бола алады.Сондықтан да компьютерлік сауаттылықты еліміздің білім жүйесі алдыңғы орынға қойып отыр.

Компьютерден хабары бар оқушының –логикасы жақсы дамиды. Ақпаратты технологияны  пайдалану  енді-енді  қалыптасып  келе  жатқаны  рас.Толық  ақпараттандыруға  жақындаған  кезде  компьютер  барлық  сыныптарға, пәндерге   кірігіп  кетеді.Компьютер- барынша  жетілген  көмекші  құрал.Ол  әрдайым  мәлімет  ошағы  бола  береді, одан  мұғалім  қажеттісін  ала  білуі  керек.Мұғалімнің  ролі  негізінен  тиісті  деңгейде  білім  беруге  бағытталған, ал  оқушы  сол  арқылы  өз  шама-шарқынша  компьютерді  пайдаланып, білгенін  дамыта  түседі.

Компьютерді  оқу  процесінде  қолданудан  оқушылардың  өмірге  деген  көзқарасы  оянады, күнбе-күнгі  жаңалықтан  хабар  ала  отырып, өзінің  қоршаған  ортадағы  орнын  анықтауға  көмектеседі.Қазіргі  ақпараттар  дәуірінде  оқушы  одан  хабардар  болуы  тиіс.Әр  ұстаз  ақпараттық  білім  беруді  әрбір  сабағында  қолданса,одан  жақсы  нәтиже  алары  сөзсіз.Ақпараттық  технологияны  пайдаланудың  екі   бағыты  бар: бірінші  бағыты  тұрғысынан  алып  қарасақ, ақпараттық  технологиялар  білім,бірлік,дағдыны  игеру  үшін  қажетті,оқушылардың  саналы  тәрбие,сапалы  білім  алуына  жағдай  жасайды; екінші  бағыт  тұрғысынан  ақпараттық  технологиялар  оқу  үрдісін  ұйымдастыру  тиімділігін  арттырудың  қуатты  құралы  болып  табылады.

Ақпараттық  құралдың  бір  түрі-мультимедиа.Мультимедиа- бұл  қарқынды  дамып  келе  жатқан,өзіне  теледидарлық  кескіндеудің  және  стереодыбыстық  бейнелілігі  мен  нақтылығын  дербес  компьютердің  интерактивтілік  мүмкіндіктерімен  біріктірген  ақпараттық  технология.Оның  ең  қысқа  анықтамаларының  бірі-көру  және  дыбыстық  әсерлерінің  интерактивтік  программалық  жабдықтаманың  басқаруымен  өзара  әрекеттестігі.

Мультимедиа  құралдары  деп  біріңғай  басқару  элементі-компьютермен  жалпы  негізде  өңделетін  өзара  байланысты  мәтіндік, графикалық,көру (визуалдық) және  дыбыстық  деректердің  комбинациясын  айтады.

Интерактивтілік  пайдаланушыға  болып  жатқан  оқиғаларға  белсенді  қатысуға  мүмкіндік  жасайды.Мысалы, интерактивті  оқытушы  программада  пайдаланушының  қалау  бойынша  қажетті  тарауды  шығаруына,өтілген  тарауды  қайталап  оқуға  болады.

Ақпараттандыру  технологиясының  мақсаты  оқу  үрдісін  оқушының  ойлау  қабілітінің  даму  деңгейі  мен  жеке  басының  ерекшеліктерін  ескеріп, оқытудың  тиімді  әдістерін   таңдап  ұйымдастыру.Оны  іске  асыру  компьютерлік  технологияға  негізделген.

Бұл  кездегі  мұғалімнің  қызметі  оқушыларға  дайын  беріп  қана  қоймай,оларға  білім  қорынан  білім  алудың  жолдарын  үйретіп,өз  бетінше  іздену  жолдарын  көрсетеді.

Технологияның  негізгі  қағидасы- оқушыны  дербес  жұмыс  істеп,қажетті  теориялық  және  тәжірибелік  білімді  кітаптардан, электронды  оқулықтардан,интернеттен  алып  оқуға  үйрету.Осылайша  оқушыны  шығармашылық  қасиетті  меңгеріп, ғылым  мен  техникада  жаңалық  ашуға  бейімдеу  болмақ.

Химия-эксперименттік  ғылым.Алайда  қазіргі  кезде  мектеп  лабораториясында зертханалық тәжірибелерді толық жүргізуге мүмкіндіктер бола бермейді.Көптеген реактивтер ескірген , барлығын сатып ала беру мүмкін емес. Бұл мәселені шешуде соңғы кездері шығып жатқан электрондық , мультимедиялық оқулықтардың көмегі көп болып отыр. Біз өз сабақтарымызда электрондық оқулықтарды,мультимедиялық бағдарламаларды көбірек қолдануға тырысамыз.

Комментарии