Білім берудің негіздері

Білім берудің негіздері
Тоқсанбай Майра Сұлтанханқызы, Қиын оқушыларға құжат дайындау формасы


Қиын оқушыларға құжат дайындау формасы

Мақала авторы: Тоқсанбай Майра Сұлтанханқызы
Жұмыс орны: Космодемьянская атындағы № 23 мектеп-лицейі
Лауазымы: физика пән мұғалімі
Жариялану мерзімі: 19.11.2016


Оқушы туралы мәлімет

 

1.     Оқушының аты-жөні    
2.     Мектебі
3.     Мектепке келген жылы  
4.     Сыныбы
5.     Туған күні, айы, жылы
6.     ЖСН
7.     Ұялы сымтетігі
8.     Отбасында нешінші бала
9.     Әкесі
10.                       Анасы
11.                       ЖСН
12.                       Анасының жұмыс орны
13.                       Анасының сымтетігі
14.                       Мекен-жайы
15.                       Тіркелген мекен-жайы
16.                       Есепке алу себебі Бұзықтық, төбелес, жаман әдеттер
17.                       Әлеуметтік жағдайы Орташа
18.                       Қолданылатын шаралар Психологпен жұмыс, анасымен жеке жұмыс, өзімен жеке жұмыс
19.                       Мектеп формасын киюі

 

Директордың тәрбие ісі

жөніндегі орынбасары:______________

 

Сынып жетекшісі: __________________

 

№____ мектеп – лицейінің

___ «____» сынып оқушысы     _______________ға

МІНЕЗДЕМЕ

          ___________, ______ жылы туылған, осы мектепте ____ сыныптан бері оқып келеді. Осы оқыған жылдар аралығында  сабағы  қанағаттанарлық болғанымен,  ол өзінің сыныптас достарымен достық қарым-қатынаста екендігін көрсетті.  Сыныптың  белсенді оқушыларына  көп еліктейді және ойлаған саналы  мақсаттарын іске асырады. Мінезі жағына келетін болсақ, тез ашуланып қалады, бірақ қайтымы тез.  Көкіректік бар. Сангвиник деп айтсақ болады. Шапшаң қимылдап, ойын бірінші жеткізуге ұмтылып отырады.  Қайта – қайта қадағалау болмаса жалқаулығы басымырақ.  Бірақ берілген тапсырманы мұқият әрі тыңғылықты орындап, мақтау сөздерді есітігісі келіп тұрады.

Отбасында үш баланың ортаншысы. Тек анасының тәрбиесінде. Үйінде қолғабыс жасап отыратынын анасы айтып отырады.

Мектепте және мектептен тыс жерлерде іс-шара өткізсе, оған белсенді түрде атсалысады, өз пікірмен бөліседі. Сыныптың сәтті істеріне бірге қуанып , ал сәтсіздіктеріне толғанып енді қайталамауға тырысады.

Еңбекке деген көзқарасы өте жоғары, оны сенбіліктерде байқата біледі.

Ұнататын пәндері: тарих, әдебиет. Өзіне білім беретін ұстаздарын қатты сыйлайды.

Биылғы оқу жылында жағымсыз (темекіге әуестену, біреуге тиісу, ұру, ұрысысу және т.б.) әдеттері байқалып отыр.

Даму деңгейі қалыпты жағдайда.

 №____ мектеп – лицейінің директоры                             

Сынып жетекші

 

«Бекітемін»

№____ мектеп-лицейінің

директоры

_____________

_____________

№ 23 мектеп – лицейінің ___ «___» сынып оқушысы

                                                                 ,                             жылы туылған.

Тұрмыстық-материалдық жағдайын зерделеу

 АКТІ

Мекен – жайы: ____мөлтек аудан ______ пәтер тұрғыны.

Біз, төменде қол қоюшы осы сыныптың сынып жетекшісі  ___________ және ата-аналар комитеті _____________ оқушының үйіне барып, төмендегідей акт түздік.

Оқушының тұрмыстық-материалдық жағдайын тексергеніміз туралы акт бойынша мәлімдейміз.

Анықталды: отбасы (толық, толық емес)      адамнан тұрады. Отбасындағы кәмелетке толмаған бала саны         адам. Бізге белгілі болған мәліметтер бойынша сөйлесек,                    қаласында анасымен бірге анасының сіңлісінің қолында тәрбиеленуде. Анасы күнделікті хабарласып, жеке сөйлесіп  отырады. Баланың арнайы жұмыс орны: арнайы жұмыс орны жоқ. Тамақтанатын үстелде сабақтарын орындайды. Бауырларымен бір бөлмеде жатады. Туған әпкесі  Ленгірде нағашы атасының қолында  тәрбиеленуде.  Себебі өзі күнкөріс қамымен жүргендігі сөз етілді. Әрдайым телефон арқылы сөйлесіп, одан соң сынып жетекшіден сұрап отыратынын айтты.  Баланың оқуын тұрақты түрде қадағалап отырған анасы. Тазалық жағдайы қалыпты. Үйі бір бөлмелі пәтер. Балаларға бір бөлме арналмаған. Жиһазы мен тұрмыстық жағдайы жақсы қалыптасқан.

Әкесінің жұмыс орны:                                                                                                     .

Анасының жұмыс орны:                                                     болып жұмыс істейді.

Жұмыссыздығы бойынша есепте тұрмайды. Жеке әлеуметтік көмек (АСП) есебінде тұрмайды.     Отбасының жалпы табысы:                    тг көлемінде.

Қорытынды: Бала толық отбасында тәрбиеленбеуде, тұрмыстық- материалдық жағдайы жақсы. Барлық жағынан толыққанды қамтылған.

Ата-аналар комитеті сұранады.  бауырларымен бірге өскендігін қалайтынын айтып өтті.

 

 

Акт   ___14/10/2016 ж.__   жасалды.

Сынып жетекші: _______________

Ата-аналар комитеті:____________

Ата-ана:______________________

 

Әлеуметті дезадаптрлы жасөспірімнің

қоғамға деген көзқарасы

Оқушының аты – жөні – 

Сыныбы – 

 

  1. Баланың денсаулығы:

Жақсы -5 , қанағаттанарлық -4, нашар-3, асқын аурушаңдық -2, мүмкіндігі шектеулі -1

  1. Қоғамдағы белсенділігі:

Шығармашыл топтарды ұйымдастырушы – 5, топтардың белсенді қатысушысы – 4,  қоғамдық істердің ең тұйық қатысушы -3,мектеп өміріне араласпайды -2, Топтық іс шараларды ұрыс-керіс шығарушы – 1

  1. Отбасы құрамы:

Әке мен ана – 5, ана мен өгей әке – 4, жалғыз басты ана – 3, әке мен өгей шеше(асыраушы) – 2, ата-анасы жоқ – 1

  1. Отбасындағы ауа –райы:

Отбасы салауатты өмір салтын ұстанады – 5, ата-ананың бірі ішімдікке құмар – 4,ата – аналар ішіп алып, жанжалдасады, үнемі ұрыс-керіс болып тұрады – 3, үнемі ішкілік, отырыстар жиі болады – 2, алкагольдік өмір – 1

  1. Отбасындағы қажеттілік:

Отбасында рухани және материалдық құндылықтарды қатар алып жүреді – 5, Рухани құндылық мүлдем ескерілмейді -4, отбасына бәрібір – 3, отбасында үнемі ауыр аура  — 2, Отбасы еңбекпен емес, ашкөзділікпен тапқан пайда үшін өмір сүреді – 1

  1. Отбасындағы қарым-қатынас деңгейі:

Достық, бірін-бірі үнемі қолдап отырады – 5, қатынастары жақсы, бірақ қолдауға құлықсыздық танытып отырады – 4, Жасанды эпизодтық көріністер қоюшы – 3, эмоциялық жасанды қылықтар  — 2, үнемі жанжалдық қатынас – 1

  1. Өз қатарластарымен қарым-қатынасы:

Сыныптастарымен біріге отырып жұмыс жасайды – 5, таңдаулы түрде әр балаға әр түрлі қатынаста – 4, жай уақыт өткізу үшін ғана араласады -3, жағымсыз әдетке салынған балалармен қатынас жасайды (төбелес, ішімдік) -2, тонау, ұрлауда жүретіндермен бір топта – 1

  1. Өмірлік жоспар құруы:

Өмірлік жоспары айқын, мақсат қоя біледі, кәсіби жетістікке жете алатынына сенімді -5, кәсіби жетістікке жеткісі келеді, бірақ мақсаты айқын емес -4, мақсаты да, жоспары да айқын емес -3, жеңіл ойлайтындықтан мақсаты да жоспары да жоқ-2,   еңбектенуге құлықсыздығынан жоспары да ынтасы да жоқ-1

 

 

Комментарии