Өнегелі жанұя

Өнегелі жанұя
Ергебек Жазира, Ынтымағы жарасқан отбасы


Ынтымағы жарасқан отбасы

Мақала авторы: Ергебек Жазира
Жұмыс орны: № 4 М.Әуезов атындағы мектеп
Лауазымы: Тәрбиеші
Жариялану мерзімі: 15.10.2016


Ынтымағы жарасқан отбасы
• Тақырыбы: Ынтымағы жарасқан отбасы
Мақсаты: Отбасытуралытүсініктерінкеңейту. Отбасылық, туыстыққарым – қатынастыңмәнінтүсіндіру
Оқунәтижелері: Балаларотбасытуралы, туыстықатаулардыбіледі. Ойлау, сөйлеуқабілеттерідамиды.
Түйінді идея: Суретқұрастыруәңгімелеуарқылыотбасындасыйластыққарым – қатынасқажәнеотбасынадегенсүйіспеншіліктерінкөрсету.
Тапсырмалар мен жаттығулар:
І. Ұйымдастырукезеңі
«Шаттықшеңбері» әдісіменоқушыларбір – бірінеәдемікүлкілерінсыйлайды.
Кел, балалар, күлейік,
Күлкіменентүлейік!
Қабақтүйген не керек,
Көңілдіболыпжүрейік!
. Жаңатақырып
Балалар,мынауөлеңжоларқылы , бүгінгісабағымыздыңтақырыбынашайық.
Әкем мен анам бар.
Әкемніңәкесі –
АқбастыАтам бар.
Әкемніңанасы –
АқшаштыӘжем бар.
Ұлдардыңүлкені –
Біртуғанағам бар,
Қыздардыңүлкені –
Біртуғанәпкем бар.
Тәрбиеші:«Сен бақытты ұлансын »өлеңін хормен айтайық.
• Анаң — күнің, жүрегің,
Әкең — өміртірегің.
Сен бақыттыұлансың,
Бәрісағанқуансын!
Әжең — асылардағың,
• ,Атаң — дала қорғаның.
Сен бақыттыұлансың,
Бәрісағанқуансын!
• І. Тыныштықсәті!
Баяу музыка ойнаптұрады.
— Балалар, бірсәткекөздеріңдіжұмып, көзалдарыңатуғанүйіңді, отбасымүшелерінелестетіпкөріңдерші. Туғанүйімізсондайыстық. Отбасымүшелеріқандайсүйкімді, көңілкүйімізөтежақсы! Ал ендікөздеріңдіжәйменашыңдар.
. Балаларөзотбасытуралыәңгімелейді.
— Сен не көрдің?
— Сеніңотбасыңқандай?
— Сеніңотбасыңданешеадам бар?
— Оларкімдер?
— Отбасыңдасеніқалайеркелетіпайтады? Сеніше?
— Сен отбасыңдағыадамдардықалайатайсың?
Балалар, бізүлкенадамдардықұрметтеуімізкерек, сыпайыболуымызкерек.

Балалар бүгінгі сабаққа байланысты біздің сыныптағы бір қызымыздың отбасы қонаққа келіп отыр сол отбасыны қарсы алайық. Ортаға қонаққа келген отбасы мүшелері шығады.Өз отбасы туралы балаларға әңгімелеп береді.Балалар қонаққа келген отбасыға арнап өз сұрақтарын қояды.
Дидактикалық ойын «Менің отбасым»
Балалар шеңберге тұрып, допты бір – біріне лақтырып, отбасы жайлы жақсы сөздер айтады.
— Менің отбасым бәрі тату, әдемі, бақытты.
— Менің отбасым үлкен, әдепті, қамқор
— Менің отбасым ыстық, ақкөңіл, сүйкімді.
Дәптермен жұмыс: «Ынтымағы жарасқан отбасы» суретіне қарап, әңгіме құрау. Балалар жауап береді.
Орыс тілінде: отбасы мүшелерін қалай атаймыз,кім айтып береді.
Ата-дедушка
Әже- бабушка
Әке –отец
Ана-мама
Аға –брат
Апа- сестра
Менің жанұям –моя семья жарайсындар балалар.
Енді кішкене серпіліп алайық.
«Сергіту сәті»
-Дөңгелене тұрайық
Керегені құрайық
Уық болып иіліп,
Шаңырақ болып киіліп
Достық үйін құрайық

Ал кім отбасы туралы мақал-мәтелдер біледі? (оқушылар білетін мақалдарды айтады)
Асма:Қартың болса, жазып қойған хатпен тең.
Нұрдәулет:Немере етін жеп, сүйегін қалдырады.
Жаннұр:Өз балаңды өскенше бағасың,
Немереңді өлгенше бағасың.
К.Жаннұр:Ұлың өссе, ұлы жақсы мен ауылдас бол
Қызың өссе,қызы жақсымен ауылдас бол.
Ерназ:Ағаның үйі – ақ жайлау.
Бақыт:Қонақ асына емес қабақ – қасыңа риза.
Гүлназ:Қонақ жаман болса, үй иесі қалдырады,
Үй иесі жаман болса, қонақ қыдырады.
• .

VII. Қорытынды:

1. Сұрақ — жауап
Отбасыдегенсөздіқалайтүсінесіңдер?
Отбасынакімдержатады?
Сеніңотбасыңданешеадам бар?
Өзотбасыңтуралыәңгімелепбер.
2. «Жүректен – жүрекке» шеңберінетұрып, оқушыларбір – бірінежылытілектерінайтады.

Комментарии