Шығармашылық бұрышы

Шығармашылық бұрышы
Иманкулова Айгуль Балтабаевна, ЖАС КЕЛСЕ, ІСКЕ!


ЖАС КЕЛСЕ, ІСКЕ!

Мақала авторы: Иманкулова Айгуль Балтабаевна
Жұмыс орны: "Балтасап негізгі мектебі" КММ Ақтоғай ауданы Павлодар облысы
Лауазымы: Бастауыш сынып мұғалімі
Жариялану мерзімі: 14.11.2016


Шараның тақырыбы: «ЖАС КЕЛСЕ, ІСКЕ!»

Мақсаты:

Жас мамандарды  ұжымдық  ортаға бейімдеу;

Жас мамандардың жеке дара   шығармашылық  қабілеттерінің жетілуіне ықпал ету;

Міндеттері :

Жас маманның ұжыммен ынтымақтастық ортада әрекет ету дағдысы қалыптаса

бастайды;

Ұстаз мамандығының қыр – сырын түсінеді ;

Өздеріне жүктелген жауапкершілікті сезінеді;

Күтілетін нәтиже:

Жас маманның шығармашылық қабілеттері анықталады

Шараның барысы:

І. Ынтымақтастық атмосферасын орнату
Қайырлы күн, әріптестер және жас мамандар!

Сіздерді берекелі алтын күздің шуақты күндерінде келетін кәсіптік мерекелеріңізбен құттықтай отырып, дендеріңізге саулық, еңбектеріңізге шығармашылық табыс, шексіз қуаныш және сәтті оқу жылын тілеймін.

Алматы қаласының педагогикалық шеберлігі орталығының аға менеджері Қазақстан Республикасының білім беру ісінің құрметті қызметкері доцент Асхат Әлімов өзінің «Оқытудығы интербелсенді әдіс-тәсілдер» еңбегінде : «Әр сабақта жағымды атмосфера орнатуға ұмтылу –жақсылық пен ізгілік белгісі»- деп айтқандай шараны бастамас бұрын мен де сіздерменжағымды ортаны қалыптастыруды жөн деп санаймын . Ол үшін:

  • Гүл тәріздес әртүрлі стикерлерді алу
  • Стикерлерге ізгі тілектер жазу.
  • Тілектермен алмасу
  • Түстерімен топқа бөлу
  • Шараның соңында стикерлердегі тапсырмаларды жасап қорытындылау.

«Ұстаз… жаратылысынан өзіне айтылғанның бәрін жете түсінген, көреген, естіген және аңғарған нәрселердің бәрін жадында жақсы сақтайтын, ешнәрсені ұмытпайтын, алғыр да аңғарымпаз ақыл иесі, мейлінше шешен, өнер-білімге құштар, аса қанағатшыл, жаны асқақ және ар-намысын ардақтайтын, жақындарына да, жат адамдарына да әділ, жұрттың бәріне   жақсылық пен ізгілік көрсетіп  , қорқыныш пен жасқану дегенді білмейтін батыл, ержүрек болуы керек.»

Әл-Фараби

Бүкіл түркі елінің ғұламасы атанған Әл Фарабидің жоғарыда айтылған сөзін оқи отырып ұстаз бойында осыншалық көп қасиеттің барлығына таң қалмасқа болмайды…  Шындығында дарынды шәкірт  дарынды ұстаздан шығады, — дейді. Айта берсең мұғалім атына айтылар теңеулер қаншалықты көп. Ұлы ақынымыз Абай Құнанбаевтың ұстаздар қауымына арнаған :

Ақырын жүріп, анық бас,

Еңбегің кетпес далаға.

Ұстаздық еткен жалықпас,

Үйретуден балаға, — деп айтқан өлеңінен –ақ ұстаз мамандығының қаншалықты қиын, қиын да болса , қызығы да шыжығы да мол мамандық екендігін біреу білсе, біреу білмес.

Ұстаздар қауымының бар қиыншылықты ұмытып, көңіл –күйлері жадырап күтетін мерекесі «Ұстаздар күні»деп ойлаймын. Бүгін кейбіріміз үшін бұл кәсіптік мерекеміз

ең алғаш рет , біріміз үшін 2, 3 15, 20, 30 рет мерекеленіп отыр. Мүмкін, жас мамандар үшін бұл күн әлі де соншалықты маңызды да  емес шығар, себебі олар әлі қиындығы

мол ұстаздық деген өмір парағының алғашқы беттерін ғана ашып, мазмұнына әлі

бойлай алмай жүр ғой. Сондықтан да құрметті әріптестер, бүгін осынау мектеп табалдырығын алғаш ашқан шәкірттерше оң — солын ажырата алмай , қараңғыдан қорыққан жас балаларша қорқақтай басқан жас мамандарымызды ұстаз қатарына қабылдауға рұқсат етіңіздер.
Осы орайда ұстаздықты жүрек қалауымен таңдап, жоғары және арнаулы оқу орындарын ойдағыдай аяқтап, ортамызға келіп еңбек жолын жаңа ғана бастап жатқан

жас мамандарға қадамдарың құтты, еңбек жолдарың сәтті болсын деген тілек білдіреміз.
2. Мағынаны ашу

«Жас маман деген кім ?» — мұғалімдерге әр дыбысқа  ұстаз бойында болатын қасиееттерді санамалап айту.
Ж — жігерлі
А — алғыр
С — сұлу да сымбатты
М — мақсаткер
А — айтқанды екі етпейтін
М — мінезі жайсаң
А — арманшыл
Н — насихатты тез қабылдайтын жас мамандарды ортаға шақырамыз.

  1. Жас мамандардың презентациясы

Ортаға салтанатпен шақыру:

  1. Ұстаздар сенің жерлесің,
    Бастауыштан бересің.
    Құтты болсын қадамың
    Арайлым саған сәт- сапар!

Бастауыш сынып мұғалімі Қажмағамбетова Арайлым Жұматаевнаны ортаға шақырамыз.

 

  1. Шешілмеген есептің,
    Жауабын іздеп табатын.
    Самалдайын маманнан,
    Шәкірт ұғып алады.

Математика пәні мұғалімі Қабенова Самал Мақсұтовнаны ортаға шақырамыз.

 

  1. Информатика сабағы,
    Қызықтырған баланы,
    Ақыл-білім, өнерді ,

Алмаздың бойынан табасың.

Информатика пәнінің мұғалімі Мустафа Алмаз Мейрамовичті ортаға шақырамыз.

 

  1. Отбасылық жарыстың ,

Жүлдегері атанды.

Жас ұландар тәлімгері

Толқын болып сайланды.

Мектеп тәлімгері  Смагулова  Толқын Сериковнаны ортаға шақырамыз.

 

  1. Раз , два, три деп үйреткен,
    Орыс тілінде сөйлеткен.
    Рахима да әрқашан
    Бақытын тауып жүр еңбекпен.
    Орыс тілі пәнінің мұғалімі Қонақбаева Рахима Сагадатовнаны ортаға шақырамыз
  • Жас мамандар өздерін таныстырады;
  • Өнерлерін көрсетеді;
  • Ант қабылдайды.

 

 

Қасиетті іс — болашақ ұрпақтарын тәрбиелеу қызметіне адалдық туралы

¥СТАЗ АНТЫ

Мен педагогпын.

Үстаздық мамандықты жүрек қалауымен таңдағанмын. Меніңарманеткенмақсатым да сонда, өмірімнің мәні де сонда. АНТ ETEMIH:

  • Өзісімеадалболуға.
  • Әр балағасенімменқарауға.
  • Балалардықадірлеуге, олардымақтанышетуге.
  • Баламенұрыспай, жекімей, қорламайсөйлесуге.
  • Баланыңмүмкіндіктеріншынайыбағалауғажәнеоныңкүшіжететінғанатапсырма-

лар беруге.

Баланы тәрбиелеуде  АНТ ETEMIH:

— Балалардың бойында адалдық, адамдарға, табиғатқа, айнала қоршаған ортаға деген мейірімділік сезімдерін оятуға.

  • Балаларды адамдармен қарым-қатынас жасай білуді үйретуге.
  • Балаларды жоғары адамгершілік пен мәдениетке баулуға.
  • Балаларды ізгілік пен зұлымдықты ажырата білуге үйретуге.
  • Балаларды жанашырлыққа, жақындарына қамқорлық жасауға үйретуге.
  • Ата-аналар мен балалардыңодағыннығайтуға.
  • Балалардыңфизикалық  және  психикалық  саулығына  қамқорлық  жасауға.
  • Өзімдегі бар білімдібалаларғасыйлауға.
  • Әр бала өзіншеқайталанбас  жаратылыс  екенін,әр бала – дербес  әлем, әрқайсысының  өз  мінез-құлқы, өз  дүниетанымы  болатынын  ұмытпауға.

АНТ ETEMIH:

  • Әрқашан әріптестерден де, балалардан да үйренуге, өзімді өзім жетілдіріп отыруға.
  • Қиындықтарды жеңуге, табысқа сенуге, оптимист болуға.
  • Біздің мектебіміздің беделін қадірлеуге, өз әріптестерімізді құрметтеуге, мамандық мәртебесін көтеруге.

¥СТАЗ АТЫНА ЛАЙЫҚТЫ БОЛУҒА АНТ ETEMIH!

Журегім соғып тұрғанда. Көзім көріп тұрғанда. Соңғы күшім қалғанша. Соңғы демімді алғанша. Ант етемін! Бұл антымды іс жүзінде дәлелдеу менің ұстаздық ар-намысым, менің абыройым!

«Мұғалім — тәуелсіз мемлекетіміздің болашағын қалап жатқан маман. Өйткені, ел болашағының кілті — бүгінгі жас ұрпақтың қолында. Жас ұрпақтың тағдыры олардың бойына білім мен ізгілік нұрын себуші — ұстаздардың қолында» — деп елбасымыз Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаев айтқандай болашақтың іргетасын қалайтын жас ұрпақтардың тағдыры сендердің қолдарыңда. ¥стаз! Бұл есімдерді жадыңда тұт. Өз мамандығыңды мақтаныш ете біл. Оның туын жоғары ұста!Анттарыңа әрдайым берік болыңдар.

4.Шараны қорытындылау стикердегі тапсырмалар арқылы

Сары стикер бойынша: Ұстаз сөзіне синквейн құру.

Қызыл стикер. Ұстаз сөзіне кластер құру.

Жасыл стикер: Ұстаз – ұлы есім – эссе жазу.

5.Жас мамандар мен ұстаздарды құттықтау

  1. Рефлексия.Әр топ ақ қағазға қолының суретін салады, саусақтың ішіне жазбаларын жазады.

Бес саусақтың міндеттері

Бас бармақ – басты мәселе (бүгінгі шарадағы ең құнды не болды?)

Балан үйрек – бірлесу   (топта қалай жұмыс істедім?)

Ортан терек – ойлану (шарадан бүгін не алдым?)

Шүлдір шүмек – шынайылық (шара ұнады ма, неліктен?)

Кішкентай бөбек – көңіл –күй ахуалы( өзімді қалай сезіндім?)

Комментарии