КОНФЕРЕНЦИЯЛАР БАҒДАРЛАМАСЫ

Конфренция нәтижесі бойынша әр қатысушыға баяндамасы жарияланған жинақ немесе журнал (ISSN 2708-4299) парағының электронды нұсқалары және қатысушы сертификаты беріледі. Барлық конференциялық баяндамалардың жинақтары мен журналдары Clever Library кітапханасына жарияланады.

“Заманауи педагогика ерекшеліктері – 2024”
тақырыбында өткізілетін
Республикалық конференция бағдарламасы

Республикалық конференция білім беру ақпараттық жүйесінің базасында ұйымдастырылып, қашықтықтан қатысу мүмкіндігі қарастырылған. Конференция модераторлары "Qazaqstan Ustazy" қоғамының (ары қарай - Қоғам) ауыспалы және тұрақты құрамынан тағайындалады. Қазақ және орыс тілдері конференцияның жұмыс тілі болып саналады. Конференция материалдары (пленарлық және секциялық баяндамалардың тезистері мен мақалалары) конференция жұмысының қорытындысы бойынша "ADISTEME.KZ" (ISSN 2708-4280) журналында жарияланатын болады.

СЕКЦИЯЛАР ТІЗІМІ


    р/р
    Секция атаулары
    1Абай Құнанбаевтың шығармашылық мұрасы
    2Аспаздық шеберліктің заманауи әдістері мен құралдары
    3Балалар мен жасөспірімдер психологиясы
    4Бастауыш сынып пәндерін оқыту үдерісінде қашықтық технологияларды қолдану
    5Жиынтық бағалау жұмыстарын ұйымдастырудың тиімді жолдары
    6Жобалық-зерттеу қызметінің мүмкіндіктерін қолдану арқылы білім алушылардың танымдық белсенділігін арттыру
    7Заманауи ғылыми зерттеулер мен әзірлемелер
    8Заманауи кітапханалар мен кітаптарды оқу технологияларын білім беруде қолдану
    9Инклюзивтік білім берудің зияткерлік технологиялары
    10Инновациялық білім беру құралдарын оқыту барысында қолдану
    11Қазақстаннан шыққан тұңғыш кәсіби дипломат Нәзір Төреқұловтың өмір жолы
    12Қазақстанның жаңғыруы: жаһандық бәсеке
    13Қашықтық білім берудің ақпараттық технологиялары
    14Қашықтықтан оқыту жағдайында сабақ ұйымдастырудың тиімді жолдары
    15Логистика саласындағы менеджмент
    16Мектепке дейінгі білім беруде жаңа технологияны пайдаланудың тиімді жолдары
    17Мектепке дейінгі білім беруде жаңа технологияны пайдаланудың тиімді жолдары
    18Оқыту процесінде жаңа технологияны пайдаланудың тиімді жолдары
    19Оқыту үдерісінде жаңа технологияны пайдаланудың тиімді жолдары

    ПЛЕНАРЛЫҚ БАЯНДАМАЛАР

  1. Сапарбаев Әбдіжапар Жұманұлы, "Нәзір Төреқұлов" Халықаралық қорының Президенті, Қазақстан Республикасының еңбек сіңірген қайраткері, Қазақстан Республикасы Ұлттық ғылым академиясы құрметті академигі, экономика ғылымдарының докторы, профессор, Алматы.- Елшінің бірлігі мен ерлігі.
  2. Өскенбаев Алмас Әділбекұлы, "ADISTEME" журналының Бас редакторы, Алматы.- Қашықтық білім берудің ғылыми-техникалық қамтамассыз етілу ерекшеліктері.
  3. СЕКЦИЯЛЫҚ БАЯНДАМАЛАР БОЙЫНША КОНФЕРЕНЦИЯ ЖҰМЫСЫНЫҢ ЖОСПАРЫ

    КОНФЕРЕНЦИЯҒА ҚАТЫСУ Төраға: Сапарбаев Әбдіжапар Жұманұлы, "Нәзір Төреқұлов" Халықаралық қорының Президенті, Қазақстан Республикасының еңбек сіңірген қайраткері, Қазақстан Республикасы Ұлттық ғылым академиясы құрметті академигі, экономика ғылымдарының докторы, профессор, Алматы.
    Хатшы: Өскенбаев Алмас Әділбекұлы, "ADISTEME" журналының Бас редакторы, Алматы.
    Қаралу
    мерзімі
    Секция Қатысушы аты-жөні Лауазымы
    23.01Дене шынықтыру пәнін оқыту үдерісінде зияткерлік технологияларды қолданудың негіздеріШтода Анатолий СергеевичИнструктор по спорту
    11.01Инновациялық білім беру құралдарын оқыту барысында қолдануКучуркина Ксения ГеннадьевнаУчитель химии
    27.12Абай Құнанбаевтың шығармашылық мұрасыОспанова Дамира Ермековнаучитель истории
    22.10Құқық пəнін оқыту үдерісінде зияткерлік технологияларды қолдануБитанатова Надежда АнтоновнаОқытушы
    22.10Экономика пəнін оқыту үдерісінде зияткерлік технологияларды қолдануДжазибаева Жанат СериковнаОқытушы
    17.04Инклюзивтік білім берудің зияткерлік технологияларыСтепанова Яна АльбертовнаДефектолог
    26.01Өзін-өзі тану пәнін оқыту үдерісінде зияткерлік технологияларды қолданудың негіздеріТолокнова Зухра Азизовнаучитель самопознания
    28.12Жиынтық бағалау жұмыстарын ұйымдастырудың тиімді жолдарыСулейменова Дария Манарбековнапреподаватель
    08.10Өзін-өзі тану пәнін оқыту үдерісінде зияткерлік технологияларды қолданудың негіздеріЖунисова Макпал Сериковна Өзін-өзі тану мұғалімі
    20.05Абай Құнанбаевтың шығармашылық мұрасыДаурбекова Асемгуль Ибракимовнақазақ тілі және әдебиеті пәнінің оқытушысы
    27.01Математика пәнін оқыту үдерісінде зияткерлік технологияларды қолданудың негіздеріСамекенова Айзада БакытжановнаУчитель математики
    14.12Тарих пәнін оқыту үдерісінде зияткерлік технологияларды қолданудың негіздеріСеркешова Жадыра Болатовнатарих,құқық пәнінің мұғалімі
    14.12Ағылшын тілін оқыту үдерісінде зияткерлік технологияларды қолданудың негіздеріТлемисова Нургуль Кемельгазыновнаағылшын тілі пәні мұғалімі
    11.12Оқыту үдерісінде жаңа технологияны пайдаланудың тиімді жолдары Ахметкалиева Нурзия СаркытбековнаДиректордың оқу ісі жөніндегі орынбасары
    20.11Тамақтану технологиясы пәнін оқыту барысында зияткерлік құралдарды қолдануАйтжанова Арайлым Канатовнаоқытушы
    18.11Аспаздық шеберліктің заманауи әдістері мен құралдарыКанатов Бердаулет Ерғалыұлы
    19.10Жобалық-зерттеу қызметінің мүмкіндіктерін қолдану арқылы білім алушылардың танымдық белсенділігін арттыруКеулімжай Анар Өтегенқызымеңгеруші
    07.07Ағылшын тілін оқыту үдерісінде зияткерлік технологияларды қолданудың негіздеріКунтишева Куралай АбуовнаАғылшын тілі пәні мұғалімі
    07.07География пәнін оқыту үдерісінде зияткерлік технологияларды қолданудың негіздеріКеримтаева Кульжамила СалимовнаГеография пәні мұғалімі
    24.11Бастауыш сынып пәндерін оқыту үдерісінде қашықтық технологияларды қолдануАханова Гульнур КоныскызыБастауыш сынып мұғалімі
    28.05Абай Құнанбаевтың шығармашылық мұрасыБағашар Ақбөпе Қайратқызы арнайы пән оқытушысы
    24.11Дене шынықтыру пәнін оқыту үдерісінде зияткерлік технологияларды қолданудың негіздеріШАКИМБАЕВ ОНТАЛАП БЕЙСЕНБЕКОВИЧДене шынықтыру пәні мұғалімі
    24.11Музыка пәнін оқыту барысында зияткерлік технологияларды қолдануӘРЕКЕШОВА ГҮЛЗИРАШ ОЛЖАБАЙҚЫЗЫМузыка пәні мұғалімі
    14.09Экономика пəнін оқыту үдерісінде зияткерлік технологияларды қолдануОтыншынова Ардақ Бекзатқызы

    Заманауи педагогика ерекшеліктеріне арналған конференция төңірегінде 19 секция бойынша 24 қатысушы тіркелді. Пленарлық баяндамамен 2 қатысушы тыңдалды. Конференцияға қатысу тапсырыстары координаторлар мен Қоғам мүшелерінің жеке кабинеттері арқылы қабылдану жалғасуда.

    1. "MAMAN" ақпараттық жүйесі - қашықтық білім беруді ұйымдастыруға арналған құралдардың жинақталған білім платформасы.
    2. Пленарлық баяндама (20 минут) / Секциялық баяндама (10 минут). Конференцияға қатысқысы келетін педагогтар өз жеке кабинеті арқылы таңдаған секция тақырыбы бойынша баяндама даярлап, тапсырыс бере алады.

    НАЗАР АУДАРЫҢЫЗ:

    • Конференция қатысушылары сертификат алады, ал лауреаттары I, II, III деңгейлі дипломдармен марапатталады.
    • Орын алмаған қатысушылар тексеру комиссиясынан конкурс талабы бойынша анықтамалық ұсыныс  хат алады.
    • Сайыстарға қатысу кезінде шара тақырыбы бойынша конкурстық жұмысты даярлап, жеке кабинет арқылы жіберу қажет. Конкурстық жұмыстарды және конференциялық баяндамаларды жазу кезінде мақала жазуға қойылатын қағидаларды сақтау қажет. Толығырақ: https://adisteme.kz/rules.html
    • Конференциялық баяндамалар 2 күн ішінде қаралады.
    • Конференцияға қатысу кезінде, оның тақырыбы бойынша баяндама даярлап, жеке кабинет арқылы жіберу қажет. Орын алған баяндамаларды https://adisteme.kz (ISSN 2708-4299) педагогикалық журналына жариялау ұсынылады.

    МАРАПАТТАУ:

    • Барлық олимпиада, конкурс және конференция қатысушылары электронды сертификаттар мен дипломдар алады.

     

    ҰСТАЗДАРДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЖЕТІСТІКТЕРІН БЕЛГІЛЕП, АЛҒЫС БІЛДІРУ МАҚСАТЫНДА КЕЛЕСІ ЖЕТІСТІКТЕР БОЙЫНША ҚОҒАМ ТӨРАҒАСЫНЫҢ ҚҰҚЫҒЫМЕН МАРАПАТТАУ КАҒИДАЛАРЫ БЕКІТІЛГЕН:

    • Олимпиадаға бір пән бойынша бірден 5 немесе одан көп қатысушы (бір тапсырыс ішінде) даярлаған педагогтарға қоғам төрағасының атынан алғыс хат беріледі.
    • Екі бөлек тақырып бойынша ғылыми-тәжірибелік конференцияға қатысқан педагогтарға қоғам төрағасының атынан алғыс хат беріледі.
    • Екі бөлек тақырып бойынша шығармашылық конкурсқа қатысқан педагогтарға қоғам төрағасының атынан алғыс хат беріледі.